Рекламация, връщане и замяна

 

Рекламация се приема само при представяне на платежен документ (касов бележка/фактура). Ако получената стока е повредена или има дефект, КЛИЕНТА може да направи рекламация. КЛИЕНТА трябва да върне стоката  придружен с касова бележка/фактура . Ако рекламацията е основателна, рекламираният продукт се подменя с друг от същия вид. В случай, че не може да бъде осигурена замяна на продукта, заплатената  сума се възстановява. Ако рекламацията е основателна, разходите по връщането на рекламирания продукт и доставката на нов са за сметка на ТЪРГОВЕЦА. КЛИЕНТА има право да поиска замяна на избрания продукт или да се откаже от поръчката  си. Закупеният продукт може да бъде заменен/върнат в рамките на 7 работни дни от датата на получаването му.  Продуктът трябва да бъде върнат във вида, в който е доставен (с копие от платежен документ) и при следните условия: Да не е ползван, Да не са свалени етикетите, Опаковката му да не е нарушена (опаковката на пратката може да бъде отваряна), Да не е зацапана или повредена по друг начин. Стойността на върнатите продукти се възстановява по банков път до 10 дни. Условията за  рекламация на стоки в България се урежда от действащият ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ /ЗЗП/..